جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جوشقانی

حوزه / حجت الاسلام جوشقانیان، امام خامنه ای را پرچمدار غدیر، عاشورا، تشیع و شخصیتی عمق نگر، دشمن شناس، توطئه شناس، شجاع، مدیر و مدبّر دانست و گفت: حضرت آقا با بسترسازی تمدن عظیم اسلامی، تشیع را در اوج عظمت و قدرت قرار داده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، شامگاه  پنج شنبه ۲۳ بهمن در مراسم سالگرد شهید مدافع امنیت میثم عبدالله  زاده، در مصلای نمازجمعه آران و بیدگل با بیان اینکه شهادت قابلیت می خواهد و نصیب هرکس نمی شود، گفت: شهادت به شکل ویژه تدوام بخش حیات است.

وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران بدون هزینه به دست نیامده است، بلکه هزینه های زیادی بابت عزت انقلاب پرداخته  شده است، افزود: نسل جوان امروز  نباید ازوابستگی که رژیم پهلوی به کشورهای استکباری داشت غافل باشند.

جوشقانیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دست مستکبران را از کشورمان کوتاه کرد، به تاثیرگذاری کلام مقام معظم رهبری در خنثی سازی توطئه قدرت های استکباری و نابود شدن داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری توطئه  ۱۳۰ کشور جهان در حمایت و پشتیبانی از تکفیری ها برای سرنگونی بشار اسد را با اعزام سردار سلیمانی  و همرزمانش خنثی کردند.

وی، امام خامنه ای را پرچمدار غدیر، عاشورا، تشیع و شخصیتی عمق نگر، دشمن شناس، توطئه شناس، شجاع، مدیر و مدبر دانست و گفت: حضرت آقا با بسترسازی تمدن عظیم اسلامی، تشیع را در اوج عظمت و قدرت قرار داده است.

 جوشقانیان با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز در عرصه نانو و سلول های بنیادین در ردیف قدرت های برتر جهان قرار داریم، ولایت فقیه را موجب استحکام بخشی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: در هر کجا نظام اسلامی توفیق، عظمت و  گشایشی داشته، نتیجه تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب بوده و هر جا هم ضربه خورده ایم، نتیجه فاصله از رهبری بوده است.

 جوشقانیان در پایان با بیان اینکه تا قیامت مدیون شهدا هستیم، گفت: باید در تداوم راه شهدا ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha