پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد حسن رستمیان،

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: در روزگاری که دشمن با تحریم ظالمانه و جنایت های اقتصادی خود علیه ملت، مردم را با تنگنا و مشکلات همراه کرده است، اما این حضور حماسی مردم بود که بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را به رخ دنیا کشاند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ضمن تشکر از امت انقلابی همیشه در صحنه، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت و تماشایی بود که اهمیت این حضور در بسیاری از رسانه‌های جهان نمایان شد. 

وی ادامه داد: در روزگاری که دشمن با تحریم ظالمانه و جنایت های اقتصادی خود علیه ملت، مردم را با تنگنا و مشکلات همراه کرده است، اما این حضور حماسی مردم بود که بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را به رخ دنیا کشاند. 

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان ادامه داد: حماسه دیگری در انتظار ایرانیان است که این حماسه، حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب یک گزینه مناسب برای قوه مجریه کشور و شوراهای اسلامی است.

وی به سفر رئیس قوه قضائیه به عراق و سفر رئیس مجلس به روسیه اشاره کرد و گفت: این ۲ سفر به فاصله کم، با دعوت رسمی کشورهای عراق و روسیه انجام شد که بدون شک ۲ سفر راهبردی و موجب پیوند کشورها بود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان با بیان اینکه، این سفر روابط ایران و روسیه را برای تحقق اهداف مشترک تقویت می‌کند،گفت: رییس قوه مقننه ایران در این سفر، حامل نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهوری روسیه بود و تسلیم نماینده ویژه پوتین شد که بدون شک نتیجه بلند مدت این نامه در تحول منطقه و خروج دشمن از منطقه خواهد بود.

وی افزود: دشمن مدتی به دنبال تلاش برای جدایی و شکاف بین ایران و عراق بود که سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عراق، علی‌رغم ایجاد پیوند عمیق، فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور همسایه برای مقابله با تحریم و مبادله اقتصادی بین ۲ کشور است. 

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان اضافه کرد: استقبال عظیم مردم از دستگاه قضایی کشور، نشان داد که ایران و عراق هرگز از هم جدا نمی‌شوند و خون شهدای این ۲ کشور، شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس، نقطه ای بر پیوند بیشتر این ارتباط خواهد بود.

امام جمعه موقت دامغان گفت: دنیا بداند محاکمه قطعی عاملان فرودگاه بغداد حتمی است و اخراج آمریکا از منطقه در سایه این سفر، اشتراک نظر بین ۲ کشور بود که امیدواریم هر چه زودتر منطقه از وجود آمریکا پاک شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha