جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میلاد حضرت زهرا

حوزه/ استاد حوزه گفت: ما وظیفه داریم علاوه بر ترویج سیره فاطمی در جامعه، برنامه های حوزه خواهران را فاطمی ترسیم کنیم تا شاهد شکل گیری نسل فاطمی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام کارگران در نشست مجازی بانوان طلبه بافقی با موضوع واکاوی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: بر اساس آیه۳۳ سوره احزاب یا همان آیه تطهیر« إِنَّما یُریدُ اللَّهُ لِیُذهِبَ عَنکُمُ الرِّجسَ أَهلَ البَیتِ وَیُطَهِّرَکُم تَطهیرًا»بی گمان، خدا اراده کرده است تا آلودگی را از شما اهل بیت بزداید و شما را پاک و پاکیزه گرداند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا (س)  یکی از چهارده معصوم است و لذا معتقدیم ایشان از هر خطایی مبرا هستند که بر همین اساس می توانیم به سخنان و رفتار ایشان تأسی بجوییم. 

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بافق بیان کرد: الگو بودن حضرت زهرا سلام الله علیها برای بانوان مضاعف است و می توانند در امور مختص بانوان از جمله همسرداری، تربیت فرزند، فرزندآوری، خانه داری و ... از حضرت الگو بگیرند.

حجت الاسلام کارگران، ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه سلام الله علیها را همه جانبه خواند و گفت: بانوی دو عالم در عرصه های اجتماعی الگوی بسیار کاملی هستند که همگان می توانند ار آن بهره ببرند.

وی تصریح کرد: خداوند اراده کرده است که پرچم حضرت فاطمه سلام الله علیها در این عالم نمایان شود و نام ایشان در بالاترین جایگاه قرار گیرد و ما وظیفه داریم که علاوه بر ترویج سیره فاطمی در جامعه، برنامه های حوزه خواهران را را فاطمی ترسیم کنیم تا شاهد شکل گیری نسلی توأم با معنویت فاطمی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha