پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 944110
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
قطبی

حوزه/ راهپیمایی خودرویی فرمانش دست مردم است و نشان می‌دهد همه مردم راننده انقلاب هستند و با یکپارچگی و همبستگی کاروان انقلاب را به پیش می برند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در یادداشتی پیرامون راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن امسال آورده است:

راهپیمایی برای این است که مردم در یک مراسم باشکوه عشق و علاقه خود را نسبت به کشور و انقلاب اسلامی ابراز کنند. برای این است که با صدای بلند بیزاری خود را از دشمنان فریاد بکشند. برای اینکه اعلام کنند مشکلات، سختی ها، تهدیدها و تحریم‌ها هیچ کدام باعث نمی‌شود از انقلاب دست بکشند. مشکلات را تحمّل می کنند و زیر بار زور و ظلم نمی روند، زیر بار دشمن نمی روند. راهپیمایی برای این است که مردم یک بار دیگر با آرمان‌ها و شعارهای انقلابی پیمان ببندند و نسل به نسل این آرمان‌ها را زنده نگه دارند.

خُب، همه اینها در راهپیمایی خودروی هم اتفاق افتاد. چه فرقی میکند؟ پیاده یا سواره، مهم اهداف است که محقّق شد.

ای بسا راهپیمایی سواره مزیّت های بیشتری هم داشته باشد. راهپیمایی خودرویی در سطح شهر پهنه بیشتری از شهر و خیابان ها را با خود درگیر می‌کند و عطر آن در همه شهر گسترده می‌شود.

راهپیمایی خودرویی امکان آوردن زن، فرزند و بچه کوچک را فراهم تر می کند. سرما، گرما، آفتاب، باران و... هم کمتر مانع آن خواهد شد.

راهپیمایی خودرویی تنوع جمعیت شرکت‌کننده و پایگاه اجتماعی و اقتصادی آنها را بهتر و واضح تر نشان می دهد، چرا که خودرو تا حدی نشان از وضعیت اقتصادی افراد است.

راهپیمایی خودروی قابل دسته بندی های متنوع است: سواری، موتورسیکلت، کامیون، تراکتور، دوچرخه و... .

راهپیمایی خودرویی پرچم های بیشتری با خود حمل می کند و ظرفیت آذین بندی و طراحی بیشتری دارد.

راهپیمایی خودرویی فرمانش دست مردم است و نشان می‌دهد همه مردم راننده انقلاب هستند و با یکپارچگی و همبستگی کاروان انقلاب را به پیش می برند.

راهپیمایی خودرویی شور و نشاطش بیشتر است و تنوع بالاتری دارد و نیز دهها خوبی دیگری که تا سال آینده به آنها می اندیشیم و به این عظمت خواهیم افزود.

 فعلاً تا اینجا یک بر صفر، راهپیمایی کرونا را شکست داد و پیروزی ملت بلند قامت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و قلب رهبر عزیز انقلاب اسلامی را شاد کرد.

ای ملّت راست قامت، پیروز باشی و سربلند، همان گونه که در وانفسای کرونا پرچم انقلاب را زمین نگذاشتی و شکوهمندانه از انقلاب دفاع کردی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha