پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: مردم با حضور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران فاطمیه قزوین، ضمن تبریک ولادت باسعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت ولایت حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) گفت: حضرت در حدیثی زیبا فرمودند « اِصبِروا عَلی اداء الفَرائضِ، وَ صابِرو عَدُوُّکم، وَ رابِطوا امامَکمُ المُنتَظَرِِ» یعنی اینکه صبر کنید بر احکام شرع و شکیبایی ورزید در برابر دشمنتان و آماده و حاضر باشید برای امامتان که در انتظار او هستید؛ این حدیث نورانی در حقیقت این مطلب را به ما می آموزد که باید در برابر دشمنان ایستادگی نموده و در مقابل ظالمان پایداری نماییم.

وی ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: حضور پررنگ جوانان و نوجوانان و همه اقشار در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در قالب موتوری و خودرویی نشان داد نسل امروز همانند نسل روزهای نخست انقلاب، از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی حراست و پاسداری می کند.

کاظم لو ادامه داد: مردم با حضور خود در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن  امسال ثابت کردند، همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر ‌اعلام کردند دشمنان قادر به ایجاد خلل در اراده پولادین ملت نیستند.

کاظم لو همچنین به فرارسیدن ماه مبارک رجب پرداخت و عنوان کرد: ماه رجب جشنی است که خداوند برپا کرده تا به طور ویژه به بندگانش نگاه کند.

وی ادامه داد:  ماه رجب را شهر الله هم نامگذاری کردهاند، زیرا فیوضات الهی با آغاز این ماه افزایش می‌یابد و لبریز گشته و به ماه مبارک رمضان منتهی می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha