جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، راهیان نور را تجلی دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و گفت: راویان در خصوص رویدادهای دوران دفاع مقدس مطالعه عمیق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در مراسم  افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان قزوین که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد گفت: یکی از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور اتصال امت با امام است، چراکه رزمندگان حاضر در جنگ تحمیلی گوش به فرمان امام بودند و در این مسیر حرکت کردند که توانستند پیروز میدان شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر زمان که اسمی از راهیان نور به گوش می‌رسد باید فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در ذهنمان تجلی یابد؛ راهیان نور تجلی دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد:  راهیان نور یک فرهنگ است و هر چقدر این فرهنگ (فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت) را به جامعه بشناسانیم باز هم جای کار دارد.

وی اظهار کرد:  مردم و بویژه جوانان با حضور خود در این سرزمین یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه می دارند و کسانی که شهدا را درک کنند مسیر، هدف و راه انها را طی خواهند کرد.

 حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: متاسفانه در این یک سال اخیر کشور ما وهمه دنیا درگیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته ومانع شده که در یادمانهای هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کنیم، ولی، چه خوب است که همه راویان دفاع مقدس و پیشکسوتان، یادمانهای شهدا را در فضای مجازی به دانش آموزان معرفی کنند.

 حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: امروز دشمنان در صدد کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس هستند تا جوانان ما که جنگ تحمیلی را ندیده اند با ایثارگری ها و فدا کاری های شهدا آشنا نشوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: راویان باید در خصوص رویدادهای دوران دفاع مقدس مطالعه عمیق داشته باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha