جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
image-20210213155816-1.jpeg

حوزه/حجت الاسلام محققی با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه موفق بوده است و یک گفتمان برتر است، خاطرنشان کرد: حضور طلبه ها به صورت خود جوش و جهادی در عرصه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی، نشان از موفقیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا با حضور در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در حاشیه بازدید از خبرگزاری  حوزه در نشستی با حجت الاسلام محمدرضا برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، با تبریک میلاد امام باقر(ع) و ایام الله فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی در شرایط کرونایی، گفت: راهپیمایی پرشور مردم نشان داد که مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان این که در شرایط خاص کرونایی تلاش دشمن برای جدایی مردم از نظام است، افزود: امروز رسانه دشمن به صورت عام و خاص به دنبال جدا کردن سرمایه اجتماعی نظام از حاکمیت است و در حوزه علمیه تلاش می نماید تا بدنه طلاب را از انقلاب اسلامی و حوزه جدا و ناامید کند.

ببینید:

گزارش تصویری از بازدید

حجت الاسلام والمسلمین محققی با بیان این که امروز انقلابی گری در حوزه با قرائت و مدعیان مختلفی مواجه است و همین امر سبب اختلافاتی هم شده است، اضافه کرد: اگر رسانه های جریان انقلابی خوب عمل کنند، می توانند به تشکیل دولت جوان،‌حزب اللهی که مد نظر رهبر معظم انقلاب و آغاز کننده گام دوم است، کمک کنند.

وی با بیان این که امروز در برهه بسیار حساسی از تاریخ کشور هستیم و همین امر مسئولیت رسانه های دینی و انقلابی را بیش از گذشته سنگین تر کرده است، گفت: رسانه های انقلابی، اگر الگوی خوبی از همگرایی و هم افزایی از جریانات انقلابی در حوزه داشته باشند، قطعا می توانند در این اقدام مهم، تاریخ ساز و سهیم باشند.

مدیر عامل خبرگزاری رسا با بیان این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه موفق بوده است و یک گفتمان برتر است، خاطرنشان کرد: حضور طلبه ها به صورت خود جوش و جهادی در عرصه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی، نشان از موفقیت گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین محققی در ادامه به برخی فعالیت های خبرگزاری رسا اشاره کرد و گفت: خبرگزاری رسا در دوره جدید با برنامه تحولی چندین سیاست و راهبرد از جمله، نوآوری، نگاه راهبردی، جوانگرایی و... در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهداف این دیدار و نشست، افزود: این نشست می تواند زمینه بخش هم افزایی خبرگزاری حوزه با خبرگزاری رسا باشد و از ظرفیت های مشترک همدیگر در قالب تفاهم نامه استفاده کنیم.

سیاست خبرگزاری حوزه، تعامل و همکاری با سایر خبرگزاری ها است

در این نشست حجت الاسلام محمد رضابرته نیز، ضمن ارائه گزارشی از روند روبه رشد رسانه حوزه در این سال های اخیر، گفت: رسانه حوزه، رسانه بین المللی برای همه است و تاکنون به ۵ زبان توسعه یافته است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه اضافه کرد: این مرکز برای پیشبرد اهداف و رشد این رسانه، اقدام به طراحی سیاست هایی کرده که از جمله آن، تربیت و ارتقای نیروی انسانی است. این کار با همین هدف در این رسانه انجام شده، چرا که هدف این مجموعه، رسانه داری و رسانه سازی هر طلبه است و در همین رابطه دوره هایی در مدارس علمیه شروع شده است.

وی با بیان این خبرگزاری حوزه دارای ۵۸ درگاه  خبری است، افزود: در کنار این، کارهایی چون نقل خبر بدون منبع در سایر خبرگزاری ها، انتشار تولید خبر از سوی این مجموعه و نشر آن به وسیله سایر خبرگزاری ها و مهمتر تعامل با سایر رسانه های بیداری و شنیداری از دیگر سیاست هایی است که در رسانه حوزه صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha