جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی

حوزه/قائم مقام حوزه های علمیه در امور استان ها گفت: دشمن در جلوه‌های مختلف در پی آسیب زدن به بنیادی‌ترین واحد جامعه یعنی خانواده است. نهاد خانواده در طول دوران همواره مورد هجمه و عناد دشمنان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حمیدملکی، در مراسم رونمایی «طرح جامع خانواده» که در سالن جلسات  مرکزپژوهشی مبنا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، موفقیت‌ها و دستاوردهای امروز محققان، پژوهشگران و نخبگان حوزوی و دانشگاهی را از برکات انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: همه دستاوردهای علمی و اجرایی ما مرهون رشادت‌ها و ایستادگی‌های جوانان، نوجوانان و دغدغه مندان آن روزهای انقلاب اسلامی است که با زعامت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایت و مدیریت شد.

قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، ضمن قدردانی از پژوهشگران و نخبگان مرکز پژوهشی مبنا، گفت: فرزند آوری و تربیت شایسته فرزندان اصلی‌ترین کارکرد نهاد خانواده است و می‌توان با کارهایی مبنایی، زمینه عبور از آسیب‌های اجتماعی را فراهم ساخت.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین ملکی خانواده را موضوع حیاتی و سرنوشت‌ساز در آینده انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز دشمن بعد از ۴ دهه دشمنی، خدعه و نیرنگ بنیان جامعه یعنی خانواده را هدف گرفته است.

همچنین در ادامه این مراسم، معصومه ظهیری معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خواهران کشور در سخنانی اظهارکرد: امروز زنگ خطر برای خانواده‌ها به صدا درآمده درحالی‌که برخی از مسئولان هیچ‌گونه توجهی به این موضوع نشان نداده و نمی‌دهند.

ظهیری در ادامه به اهمیت «طرح جامع خانواده» اشاره کرد و ابراز داشت: طرح جامع خانواده از اقدامات ارزشمند مرکز پژوهشی مبنا است، بر همین اساس باید هر چه سریع‌تر به مرحله عمل برسد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha