شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه/ جانشین حوزه علمیه خوزستان گفت: مدارس علمیه شهرهای  با وضعیت قرمز و نارنجی به‌طور کامل تعطیل و دروس به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون روند آموزش حضوری کلاس‌های درس مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: با توجه به ابلاغیه جدید ستاد استانی مبارزه با کرونا و اعلام شهرهای نارنجی در خوزستان، به اطلاع می‌رسانیم مطابق جدیدترین بررسی‌ها، ۱۰ شهر اهواز، کارون، ماهشهر، شادگان، آبادان، شوشتر، دزفول، خرمشهر، دشت آزادگان و هویزه در وضعیت قرمز بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند.

وی با اشاره به اسامی شهرهای با وضعیت نارنجی، گفت: «رامهرمز»، «شوش»، «امیدیه» و «مسجدسلیمان» در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرهای استان زرد هستند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: بر این اساس، مدارس علمیه شهرهای  با وضعیت قرمز و نارنجی به‌طور کامل تعطیل و دروس به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها در شهرهای با وضعیت زرد، گفت: در این خصوص، اختیار با مدیر و شورای هر مدرسه علمیه است که کلاس‌های درس را به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا غیرحضوری برگزار کنند. البته مجدداً تأکید می‌شود در صورت برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری، کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به‌صورت ۱۰۰درصدی رعایت شود در غیر این صورت، بهتر است از شیوه غیرحضوری استفاده کنند.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، گفت: بدیهی است در صورت افزایش آمار شهرهای نارنجی، کلاس‌های درس آن شهرها نیز به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، همچنین پیرامون امتحانات جبرانی مدارس علمیه گفت: این امتحانات به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: با توجه به افزایش دوباره شمار مبتلایان کرونا در خوزستان، از کلیه مدیران مدارس علمیه تقاضا داریم بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس همچون گذشته نظارت داشته باشند تا إن‌شاءالله از این مرحله نیز با صحت و سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha