جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار

حوزه/ حوزه علمیه، روحانیت عزیز و علمای بزرگوار همواره در طول تاریخ مطابق اسناد غیرقابل انکار و به اذعان و اعتراف همگان، درخط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت به جامعه بوده اند. البته امروزه این حرکت پررنگتر، برجسته تر و عمیق تر از گذشته است، چرا که امروز عصر حاکمیت روحانیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در دیدار با نمایندگان طلاب استان های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی حوزه علمیه، روحانیت و علما را در خط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت به جامعه  برشمرد و بیان داشت: حوزه علمیه، روحانیت عزیز و علمای بزرگوار همواره در طول تاریخ مطابق اسناد غیرقابل انکار و به اذعان و اعتراف همگان، درخط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت به جامعه بوده اند. البته امروزه این حرکت پررنگتر، برجسته تر و عمیق تر از گذشته است، چرا که امروز عصر حاکمیت روحانیت است.


استاد حوزه علمیه قم افزود : طلبه های ما مخصوصا طلاب جوان و انقلابی به حسب امکانات، دینشان را به نظام و انقلاب اداء کرده اند و کماکان در عرصه های مختلف همچون سیل ، زلزله و ماجرای کرونا، با تمام محدودیت ها و خطراتی که این طلاب را تهدید می کند، در قلب میدان حاضرند و به یاری مردم می‌شتابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha