شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید جعفر موسوی زاده معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده، از اجرای مستمر دوره‌های دانش‌افزایی اساتید در خوزستان خبرداد و گفت: إن‌شاءالله به‌زودی دوره آموزش اساتید برای اجرای نظام آموزش جدید درسی و همچنین سایر دوره‌های دانش‌افزایی ازجمله «فقه»، «اصول» و «مهارت‌های تدریس» توسط معاونت آموزش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید ادبیات عرب مدارس علمیه، اظهارداشت: معاونت آموزش استان خوزستان در تلاش است تا به صورت مستمر دوره‌های دانش‌افزایی را برای اساتید و مدیران مدارس علمیه برگزار کند.

وی تصریح کرد: إن‌شاءالله به‌زودی دوره آموزش اساتید برای اجرای نظام آموزش جدید درسی توسط معاونت آموزش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، گفت: بحمدالله موفق شدیم که در هفته گذشته دوره دانش‌افزایی اساتید ادبیات عرب را برگزار نماییم و إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک نیز سایر دوره‌های دانش‌افزایی ازجمله «فقه»، «اصول» و «مهارت‌های تدریس» را برگزار می‌کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان تصریح کرد: هدف ما از اجرای این دوره‌های آموزشی، ارتقاء سطح اساتید و انتقال شریان تقویتی به سایر طلاب است تا إن‌شاءالله در آینده شاهد تربیت طلابی فاضل و کارآمد در همه ابعاد و زمینه‌های علمی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha