جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار اسماعیل کوثری

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، با تأکید بر ضرورت آگاهی کامل نسبت به ظرفیت‌ها عنوان کرد: در رابطه با نیروی انسانی و توانایی‌های کشور باید شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم آگاهانه در گام دوم انقلاب آرمان‌های انقلاب را محقق کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، اسماعیل کوثری، در رادیو گفت وگو در خصوص ضرورت پیگیری آرمان های اساسی انقلاب اسلامی از سوی قوای سه گانه، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم هم مسیر طی شده و هم اهداف پیش روی را مشخص کرده اند، گفت: سه قوا نخست باید شناخت عمیق و دقیقی از گام اول انقلاب پیدا کنند و بدانند چه کارهایی صورت گرفته است و چه کارهایی می توانستند انجام دهند اما انجام نشده است.

وی با تأکید بر اینکه باید بر اساس برداشتی دقیق از گام اول، به گام دوم دست پیدا کنیم، اظهار کرد: با تجربه بسیار بالایی که در گام اول پیدا کرده ایم، می توانیم با خطاهای کمتری گام دوم انقلاب اسلامی را به طور دقیق برداریم. اگر در مسیر گام دوم، شناختی از گام نخست نداشته باشیم و در هر کدام از قوای سه گانه مسئولیتی را بپذیریم، به مشکلات و چالش های جدی برخورد خواهیم کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با تصریح بر اینکه اگر گام دوم انقلاب به درستی اجرا نشود مردم و کشور دچار مشکل خواهند شد، بیان کرد: عدم اجرای صحیح گام دوم انقلاب اسلامی روند حرکت و توسعه کشور را کند خواهد کرد و قطعاً این مسئله قابل قبول نیست.

کوثری با تصریح بر ضرورت مطالعه قوانین توسط سه قوه برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر این کار مهم انجام نشود، دائماً دور خودمان خواهیم گشت بدون اینکه به سمت جلو پیش برویم که نتیجه آن هدر رفتن زمان است. اگر مسئولین نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و به اهداف پایبند باشند، قطعاً مسیر سهلی در دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

وی با اشاره به نام گذاری دهه پیش روی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت گفت: کلید تحقق این شعار مهم، همکار و وحدت میان مسئولین و همچنین ملت است. در زمینه قانون گذاری باید شناخت دقیقی از قوانین داشته باشیم و نباید قانون تکراری در حوزه های مختلف مصوب شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت آگاهی کامل نسبت به ظرفیت ها وامکانات موجود عنوان کرد: در رابطه با نیروی انسانی و توانایی های کشور باید شناخت کامل داشته باشیم تا بتوانیم آگاهانه در گام دوم انقلاب مدیریت کنیم و آرمان های انقلاب را محقق کنیم. اگر اطلاعی از وضعیت کشور، قوانین و ظرفیت های موجود نداشته باشیم هیچ اثر مثبت و مهمی در دوران مسئولیت نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha