جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ حجت‌الاسلام پرچم با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ طلبه آماده شرکت در موج سوم اعزام به بیمارستان‌ها هستند، گفت: طلاب در گروه‌های مختلف هر ۱۰ روز یک بار در مکانی مشخص قرنطینه شده و هر روز در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر، به بیماران کرونایی و کادر درمان و پزشکی خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از آغاز مرحله سوم اعزام طلاب جهادگر عرصه سلامت به بیمارستان‌های کرونایی خبرداد و اظهارداشت: این اعزام بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی خوزستان با همکاری «مدیریت حوزه علمیه خوزستان» و «شورای نهادهای حوزوی»، در بیمارستان‌های کرونایی اهواز انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی اعزام طلاب جهادگر، از هفته گذشته انجام شده است، گفت: هم‌اکنون بیمارستان راضی به‌عنوان نخستین نقطه برای اعزام جهادگران حوزوی است و در صورت اعلام نیاز مجدد دانشگاه علوم پزشکی، به دیگر بیمارستان‌های کرونایی نیز اعزام خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام پرچم، با اشاره به نحوه اعزام طلاب جهادگر به بیمارستان‌های کرونایی، افزود: طلاب در گروه‌های مختلف هر ۱۰ روز یک بار در مکانی مشخص قرنطینه شده و هر روز در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر، به بیماران کرونایی و کادر درمان و پزشکی خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۳۵۰ طلبه آماده شرکت در موج سوم اعزام به بیمارستان‌ها هستند، اما طبق نیاز بیمارستان‌ها، تعداد نفراتی مشخص مرحله‌به‌مرحله در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بعد از اتمام مأموریت ۱۰ روزه هر طلبه، تست کرونا از آن‌ها گرفته خواهد شد و در صورت منفی بودن جواب آزمایش، از محل قرنطینه خارج می‌شود.

حجت‌الاسلام پرچم، در پایان با بیان اینکه عملیات اعزام موج سوم طلاب جهادگر به بیمارستان‌های کرونایی، تا ۲ ماه آینده برنامه‌ریزی ‌شده است، گفت: طبیعتاً در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، این مدت‌زمان ۲ ماهه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha