جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدارشورای زکات با حضرت آیت‌الله  علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اثربخشی رسانه ملی بر فرهنگ عمومی برکسی پوشیده نیست اما رسانه ملی بیش از پیش به موضوعاتی همچون حجاب، عفاف و آگاهی بخشی به جامعه درباره آیات و روایات بپردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار رئیس و معاونین رسانه ملی ضمن گرامیداشت یادو خاطره بیش از چهل شهید راه خدمت رسانه ملی اظهارداشتند: رسانه ملی بهترین مرکز تبلیغ اسلام ناب محمدی است.

ایشان ادامه دادند: امروز با صدا و سیما می‌توان پیام اسلام ناب محمدی را به دنیا رساند.

معظم له با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در این خصوص که صداوسیما دانشگاه عمومی است، ادامه دادند: سریال‌های فاخری همچون امام علی (ع)، یوسف پیامبر (ص) و … نقش مهمی در ترویج موضوعات دینی و مذهبی ایفا می‌کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اثربخشی رسانه ملی بر فرهنگ عمومی خواستار توجه بیش از پیش صدا و سیما به موضوعاتی همچون حجاب، عفاف و آگاهی بخشی به جامعه با تکیه بر آیات و روایات شدند.

ایشان خواستار تقویت هرچه بیشتر رسانه ملی در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه شدند و با تاکید بر اینکه این رسانه با مجهز بودن به سلاح ایمان امکان غلبه بر همه رسانه‌های جهانی را دارد، گفتند: امیدوارم هرچه بیشتر خبرهای توفیق این رسانه را دریافت کنم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha