جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

 حوزه/ مدیر مرکز خدمکات حوزه علمیه قزوین از راه اندازی استودیو استاندارد رسانه‌ای مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین خبر داد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی صفی خانی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع فرهنگی و آموزشی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین در همه عرصه‌های مختلف توانمند بوده و این مسئله را بارها به خوبی نشان داده است.

 حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خدمت به طلاب و روحانیون و خانواده آنان است و در این زمینه نیازمند همکاری و همفکری بیش از پیش شما مدیران و مسئولین مدارس هستیم.

وی، به جایگاه روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای جدایی میان روحانیت و مردم بکار گرفته است، اما خوشبختانه این ملت بصیر و هوشیار همیشه و در تمام عرصه های این نظام بر آمده از خون شهدا همراه با روحانیت و ولایت فقیه هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین، تصریح کرد:در تلاش هستیم که استودیو رسانه ای مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین را راه اندازی نماییم؛ چرا که طلاب توانمندی امروز در عرصه هایی مانند گرافیگ ، خوشنویسی، شعر و  سرود فعال هستند که از توانمندی‌های آنها باید نهایت استفاده را برد.

وی همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) بر لزوم بهره گیری از سیره ائمه معصومین(ع) و این امام بزرگوار تاکید کرد.

در پایان این برنامه از مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین تجلیل شد.

یادآوری می شود ساختمان مجتمع فرهنگی وآموزشی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین، درزمینی به مساحت ۲۲۳۶ متر مربع و ۲۱۵۰ متر  زیربنا در سه طبقه ساخته شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha