دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از بخش بانوان در سایت خبرگزاری حوزه

حوزه/ امام جمعه نورآباد با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در گسترش تمدن اسلامی در جهان دارند، گفت: بانوان باید با بیان ارزش ها و کرامت انسانی زن در جهان، در راستای تبیین اصول اخلاقی در جامعه گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد، امروز در دیدار بانوان فعال دینی و فرهنگی شهرستان نورآباد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) بیان داشت: سیره اهل بیت(ع) ضامن سعادت و خوشبختی زندگی بشر بوده و با تمسک به قرآن و سیره اهل بیت(ع) باید سبک زندگی قرآنی را در جامعه ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در ارتقا و نهادینه کردن ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه دارند، بیان داشت: بانوان باید با اخلاص و سعه صدر در راستای تبیین اصول اخلاقی در خانواده همت خود را بکار گیرند.

امام جمعه نورآباد، با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در گسترش تمدن اسلامی در جهان نیز دارند، خاطرنشان کرد: بانوان باید با بیان ارزش ها و کرامت انسانی زن در جهان، در راستای تبیین اصول اخلاقی در جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام یوسف خانی؛ در پایان با اشار به اینکه بانوان فعال و فرهنگی شهرستان می توانند در ارتقا سرانه دینی موثر باشند، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای انجام برنامه‌های دینی و فرهنگی بانوان باید منسجم و هدفمند باشد تا شاهد تاثیرگذاری عمیق تبلیغات دینی بانوان و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن در جامعه باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha