پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علیخانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه گفت: ما در فضای طلاب جهادی سراسر کشور به دنبال شبکه سازی بین آنان هستیم به همین منظور به استانهای مختلفی از جمله کردستان سفر می کنیم.

حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان بیان کرد: ما در فضای طلاب جهادی سراسر کشور به دنبال شبکه سازی بین آنان هستیم به همین منظور به استانهای مختلفی از جمله کردستان سفر می کنیم.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه گفت: هدف این طرح اتصال گروه های جهادی حوزوی و طلاب جهادی به با همدیگر است تا کارها بهتر و کاملتر انجام شود.

حجت الاسلام علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی که در دفتر آیت الله اعرافی تشکیل شده است به دنبال راه اندازی مجامع استانی در خصوص گروه های جهادی مدارس علمیه می باشد.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه تصریح کرد: لذا ما می خواهیم که ۵ مدرسه علمیه کردستان و احتمالا گروه های جهادی دانش آموخته اولا همدیگر را بشناسند که خوشبختانه با توجه به همگرایی خوب در این استان، این مسئله حل شده می باشد.

حجت الاسلام علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بعد از اینکه اتصال بین اینها ایجاد شد تحت عنوان مجمع گروه های جهادی استان کردستان  برای هم افزایی و ارتقای دانشی و مهارتی خودشان برنامه ریزی می کنند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه گفت: همچنین ۵ مدرسه علمیه در کردستان و گروه های جهادی بیرون از مدارس تصمیم می گیرند که برای خودشان نسبت به بحث های رسانه ای دوره های آموزشی تدارک ببینند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ما در دبیرخانه کشوری می خواهیم از این جنس اقدامات حمایت کنیم، تاکید داشت: گروه های جهادی همواره در میدان های خطر حاضر می شوند در بازه های مختلف سال در مناطق محروم کشور نقش آفرینند با این وجود هیچ وقت به این بچه ها توجه نشده است.

حجت الاسلام علیخانی بیان داشت: دبیرخانه گروه های جهادی صنف فعالان جهادی حوزوی در کشور هستند که می خواهد برای اینها زمینه رشد و توانمندی را فراهم کند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه در ادامه سخنان خود گفت: اینکه مجامع گروه های جهادی استان که شکل می گیرند باید بروند در سطح طلاب آن استان این فرهنگ جهادی را عمومی تر کنند.

وی افزود: ضمن اینکه وقتی که هر استانی مجمع گروه های جهادیش راه بیفتد بین استان ها یک اتحاد شکل می گیرد که پس از آن دبیرهای گروه های جهادی استان ها با هم ارتباط گیری می کنند. مثلا گروه های جهادی غرب کشور با همدیگر یک دوره آموزش و اقدام عملیاتی را انجام می دهند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه در پایان سخنان خود گفت: استان کردستان به جهت روحیه جهادی که مردم این خطه دارند و نیز طلاب کم توقعی دارد در این حیث یک پتانسیل بزرگ برای انجام کارهای جهادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha