جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پشم فروش

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ طلبه و روحانی جهادگر، آماده اعزام به بیمارستان‌های کرونایی هستند، گفت: امروز نخستین گروه از نیروهای داوطلب و آموزش‌دیده حوزوی در بیمارستان رازی مستقرشده و در حال کمک‌رسانی به پرستاران می‌باشند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ورود ‌موج سوم کرونا در خوزستان، اظهارداشت: متأسفانه علی‌رغم توصیه‌های اکید، به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی و رعایت قوانین تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی، موج سوم کرونا نیز در خوزستان فراگیر شده و هر روز بیشتر از دیروز شاهد افزایش شمار مبتلایان به این ویروس هستیم.

وی افزود: طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، هم‌اکنون هیچ شهر کم‌خطری در خوزستان وجود نداشته و بر این اساس، ۹ شهر خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهر در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

مسئول انسجام گروه‌های تبلیغی استان خوزستان، با اشاره به آماده‌باش جهادگران حوزوی خوزستان، برای خدمت به بیماران کرونایی و همراهی کادر درمان و پزشکی، گفت: امروز نخستین گروه از نیروهای داوطلب و آموزش‌دیده حوزوی در بیمارستان رازی مستقرشده و در حال کمک‌رسانی به پرستاران می‌باشند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ طلبه و روحانی جهادگر، آماده اعزام به بیمارستان‌های کرونایی هستند، اظهارداشت: جهادگرانی که برای این کار داوطلب شده‌اند، در صورت به‌کارگیری، در مکانی قرنطینه به دور از سایر دوستان و آشنایان حضور یافته و تا زمان اتمام مأموریتشان، در قرنطینه باقی خواهند ماند و زمانی به آن‌ها مجوز خروج داده می‌شود که تست کرونای آن‌ها، منفی باشد.

وی در پایان بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و خواستار تبیین اهمیت این موضوع از سوی مبلغان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha