جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری بیان داشت: یکی از راهبردهای فرهنگی که می تواند به کاهش آسیب ها در شهر کمک کند هویت بخشی به شهر و معرفی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در دیدار با رحمان زنگنه بخشدار چغادک، با تاکید بر همکاری مسئولان شهر چغادک با بخشداری جهت توسعه و پیشرفت این شهر گفت: اتحاد خوبی بین مسئولان چغادک حاکم است و مسئولان در مسائل و رویدادهای مختلف برای توسعه و پیشرفت شهر همواره در کنار یکدیگر هستند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه این شهر تا دهه گذشته همچون دهه ۷۰ با مشکلات زیادی روبرو بوده است به حدی که در هنگام بارندگی امکان تردد در آن میسر نبود گفت: الحمدلله در حال حاضر با آسفالت معابر این مساله در شهر حل شده و با کارهایی که صورت گرفته کمتر شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که نشان از فعالیت مثمر ثمر در سال های اخیر است.

وی با بیان اینکه همواره در خطبه های نماز جمعه و جلسات مختلف به مسئولان شهر چغادک نسبت به توسعه این شهر و فراهم کردن امکانات رفاهی جهت آسایش مردم تاکید شده است گفت: ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی در چهار طرف شهر چغادک ضروری است که مردم برای رفاه خود آسایش داشته باشند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه شهر چغادک از حیث عمرانی جای کار زیاد دارد گفت: البته انجام کارهای عمرانی با کمبود بودجه کار سختی است اما لازم است مسئولان برای توسعه و پیشرفت شهر دست به دست هم دهند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و سلامت توصیه های مکرری به مردم و مسئولان شده است گفت: هر کاری برای تبیین آن نیاز به فرهنگ سازی دارد؛ در حال حاضر به دنبال تألیف کتاب برای شهر چغادک هستیم و تا حدودی بخش زیادی از آن نوشته شده است.

وی بیان داشت: یکی از راهبردهای فرهنگی که می تواند به کاهش آسیب ها در شهر کمک کند هویت بخشی به شهر و معرفی آن است.

رحمان زنگنه بخشدار چغادک نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش های امام جمعه چغادک گفت: از همه ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت بخش چغادک استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به زنگ خطر مجدد کرونا و افزایش آمار مبتلایان در استان و نیز استان های همسایه اشاره کرد و گفت: لازم است مردم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و نیز به مرکز بهداشت چغادک تاکید شده است که نسبت به اصناف نظارت جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha