جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام استوار میمندی-مدیر حوزه علمیه فارس

حزوه/ مدیر حوزه علمیه فارس، از آمادگی افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری «حوزه» در فارس خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت های مالی که برای بخش های فرهنگی و مذهبی وجود دارد و بودجه ای را از دولت دریافت نمی کنند، حاضرم بخشی از حقوق شخصی خود را برای راه اندازی این دفتر اختصاص دهم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، امروز در جلسه ای با حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه که در مدیریت حوزه علمیه استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه در خصوص موضوع رسانه دغدغه های بسیاری داشته و داریم، اظهار کرد: در راستای دغدغه هایی که برای بخش رسانه داشتیم، در ابتدای ورود به استان فارس به این مسئله اولویت دادیم.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از ورود به استان فارس سعی بر ارتباط گرفتن با رسانه ها داشته ایم، از این رو برگزاری نشست رسانه ای، بازدید از دفتر مرکزی خبرگزاری حوزه در قم، برگزاری جلسات با صدا و سیمای مرکز فارس و راه اندازی قرارگاه فضای مجازی را در دستور کار قرار دادیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای، به فعالیت های اثرگذار خبرگزاری حوزه اشاره و تصریح کرد: خبرگزاری حوزه می تواند در کنار قرارگاه فضای مجازی حوزه کمک شایانی داشته باشد، اگرچه ممکن است حوزه کاری تفاوت داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، آمادگی حوزه استان را برای افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در فارس اعلام کرد و گفت: با توجه به محدودیت های مالی که برای بخش های فرهنگی و مذهبی وجود دارد و بودجه ای را از دولت دریافت نمی کنند، حاضرم بخشی از حقوق شخصی خود را برای راه اندازی این دفتر اختصاص ددهم

حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه هم در این جلسه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های رسانه رسمی حوزه ارائه داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha