پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیلیکار کروز

‌ حوزه / نشست بصیرتی با موضوع چشم انداز انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین در مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، پروفسور عبدالولی امیلکار کروز از کشور کوبا، امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که توده‌ها را با کلام خود جذب کرد و ایشان به زبان مردم عادی سخن می‌گفت و به  مستضعفان اعتماد به نفس می‌بخشید.

وی ادامه داد:حضرت امام خمینی (ره) به مردم نشان داد که حتی می‌توان در برابر قدرت‌هایی مثل آمریکا ایستاد و نهراسید.

امیلیکار کروز بیان کرد: آنچه در ایران در سال ۱۹۷۹ رخ داد نه تنها برای ایرانیان بلکه برای تمام ادیان جهانی نقطه عطفی بود، نقطه عطفی که از بازگشت میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا بود.

وی ادامه داد:حضرت امام خمینی (ره) یک انقلابی خستگی‌ناپذیر بود که تا آخرین لحظه حیات به آرزوی خود برای پی‌ریزی یک جامعه اسلامی و حکومت اسلامی در ایران وفادار ماند .

این دانشجوی مسلمان کوبایی تصریح کرد: وی خود را مأمور می‌دانست که ‌باید ایران را از آنچه فساد و انحطاط غرب می‌دید پاک کند و خلوص اسلامی را به ملت بازگرداند.

امیلیکار کروز بیان کرد: تصمیمات او آن چنان رعد آسا بود که مجال هر نوع تفکر و برنامه‌ریزی را از سیاست‌مداران و نظریه‌پردازان سیاسی می‌گرفت.

این دانشجوی مسلمان کوبایی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران به آنچنان قدرتی در منطقه تبدیل شده است که هرگونه حماقت علیه ایران به سرنگونی خود کشورها منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: ایران در مبارزه با تروریسم نقش کلیدی و مهمی دارد، زیرا این کشور حامی مستضعفان جهان و مدافع حقوق مسلمانان است.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هجمه‌های مختلفی  از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی صورت گرفت تا ایران را به شکست بکشانند و تسلیم کنند، اما اکنون پس از ۴۲ سال  نشان می‌دهد که نه تنها سیاست‌ها و تحریکات آنها موثر نبوده، بلکه برعکس، قدرت ایران امروز  در منطقه که با انقلاب اسلامی آغاز شده، زبانزد عام و خاص است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha