جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درگذشت دکتر جلال الدین رحمت، رئیس انجمن اهل بیت(ع) اندونزی

حوزه/ جلال الدین رحمت، با تاسیس موسسات علمی، در بسط اندیشه‌های ناب اسلامی گام برداشت. او بود که با اندیشه‌اش، فعالیت های سیاسی‌اش و نیز خدمات اجتماعی و انسان دوستانه اش، راه را بر افراطیون و تکفیری ها در اندونزی بست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هیئت انگلیسی‌زبانان مقیم تهران (امت)، درگذشت «جلال الدین رحمت» رئیس انجمن اهل بیت(ع) اندونزی  را تسلیت گفت. در نامه تسلیت آمده است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

ارتحال مرد نام آشنای دین و سیاست و خدمت به انسانیت در بزرگترین کشور اسلامی، دکتر جلال الدین رحمت، دل همه مسلمانان را داغدار کرد

او از پیشگامان و بنیانگذاران مکتب اهل بیت ع در اندونزی بود. رفتارش و گفتارش، چنان پر حکمت و مردم پسند بود که با رای اکثریت به پارلمان راه یافت.

او با تاسیس موسسات علمی، در بسط اندیشه های ناب  اسلامی گام برداشت. او بود که با اندیشه‌اش، فعالیت های سیاسی‌اش و نیز خدمات اجتماعی و انسان دوستانه اش، راه را بر افراطیون و تکفیری ها در اندونزی بست.

این مصیبت را به خانواده مکرم ایشان و فرزند فرهخیته اش حجت الاسلام و المسلمین دکتر مفتاح و به جامعه مسلمانان و پیروان اهل بیت ع اندونزی تسلیت عرض می کنیم.

جهان اسلام به مردان جهان اندیش و وحدت آفرین و مبارز با افراط، مثل ایشان را نیاز دارد. بی شک راه بلند این مرد برزگ، ادامه خواهد یافت.

هیئت انگلیسی‌زبانان مقیم تهران (امت)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha