شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
منظومه فکری امامین انقلاب

حوزه/ نشست علمی «منظومه فکری مقام معظم رهبری» در راستای تبیین فرمایشات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب از سوی معاونت تهذیب مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه حضرت بقیه‌الله(عج) اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری نشست علمی «منظومه فکری مقام معظم رهبری» در محل مدرسه علمیه بقیه‌الله خبر داد و اظهارداشت: این نشست علمی در راستای تبیین فرمایشات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب با حضور یکی از اساتید مطرح کشوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نشست به همت معاونت تهذیب مدرسه علمیه، به مدت چهار ساعت ویژه طلاب سطح ۲، کادر و اساتید بود که طی آن، کتب رهبر انقلاب و منظومه فکری ایشان در جهات مختلف بررسی شد.

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: این نشست با عنوان «ضیاء امین» با حضور حجت‌الاسلام مطهری، یکی از اساتید دفتر انتشارات مقام معظم رهبری و نویسنده چند جلد کتاب حوزوی، برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در پایان اظهارداشت: إن‌شاءالله بتوانیم دوره مطالعاتی از کتب رهبر معظم انقلاب را شروع کنیم تا عملکرد، گفتمان و تفکرمان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha