چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
یعقوبی مدرسه عالی نواب مشهد

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش سطح ۴ مدرسه علمیه عالی نواب از برگزاری مصاحبه علمی تخصصی این سطح درسه رشته ادبیات عرب، فقه مقارن و کلام مقارن از هفته خبر داد.

حجت الاسلام یعقوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، از برگزاری مصاحبه علمی سطح ۴ تخصصی درسه رشته ادبیات عرب، فقه مقارن و کلام مقارن از هفته خبر داد.
وی افزود: این آزمون با حضور ۲۰ نفر از داوطلبان در روزهای سه شنبه پنجم اسفندماه برای رشته کلام مقارن، چهارشنبه ششم اسفندماه در رشته فقه مقارن و سه شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ اسفندماه برای رشته ادبیات عرب برگزار می شود.

معاون آموزش و پژوهش  سطح ۴ مدرسه علمیه عالی نواب با بیان اینکه این افراد آزمون کتبی را قبلا پشت سر گذاشته و موفق به کسب امتیاز شده اند، با اشاره به سیاست های کلان مدرسه علمیه عالی نواب در سطح ۴ تخصصی، از جمله تربیت پژوهشگران و عالمان متخصص و صاحب نظر در زمینه علوم و معارف اسلامی، گسترش رشته‌های تخصصی علوم و معارف اسلامی و حوزوی، مهم ترین دغدغه فعلی مدرسه را تربیت و تأمین نیروی انسانی لازم و متخصص برای تدریس در مقاطع عالی حوزه علمیه و مراکز و مدارس تخصصی و تربیت و تأمین پژوهشگر و محقق در زمینه علوم اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: پس از جمع بندی نهایی نمرات و بررسی پژوهش های داوطلبان و تکمیل سایر مراحل پذیرش، اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha