پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی از مرز تا مرکز در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران است، گفت: بی شک یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین رده های تخصصی نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی، در همایش سالیانه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تبریک ایام ماه رجب و ابراز خرسندی از حضور در جمع حافظان امنیت گفت: فرا رسیدن ماه رجب، ماه رحمت الهی را به تمامی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور تبریک می گویم؛ ماه رجب و شعبان مقدم بر ماه رمضان است و امیدوارم همکاران از فیوضات این ایام بهره مند شوند.

وی افزود: هر روز که از عمر خدمتگزاری اینجانب به عنوان سرباز ولایت در نیروی انتظامی می گذرد، علاقه و ارادتم به کارکنان شریف و خدوم نیروی انتظامی بیشتر می شود و بر دستان کارکنان این مجموعه بوسه می‌زنم و بر وجود چنین نیروهای متدینی در ناجا به خود می بالم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به عملکرد قابل تحسین کارکنان پلیس در مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: بی شک یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مجموعه های پلیس در نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر است و با تمام وجودم درک می کنم که برادرانم در نیروی انتظامی با تلاش، کوشش و جدیت در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران از مرز تا مرکز هستند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی افزود: امروز دشمن و استکبار جهانی همه توانش را به کار گرفته تا با ترویج بی بند و باری، فساد و فحشا، تهی کردن عمق معنوی جوانان از طریق گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد، به اهداف شوم خود برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به وجه تمایز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سایر پلیس های دنیا اشاره و عنوان کرد: همانا معنویت، ولایی بودن و هدف متعالی و با ارزش کارکنان نیروی انتظامی بویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر که نجات انسان های جامعه و پیشگیری از گرایش به اعتیاد است، وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به نیروهای پلیس سایر کشورهاست.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با تاکید بر اهتمام ویژه همه کارکنان در انجام فرائض دینی اظهار کرد: اگر با تمام وجود و ایمان قلبی معنای این جمله را که عالم محضر خداست و در محضر خدا گناه نکنیم، درک کنیم، می توان انتظار داشت در تمامی کارها به موفقیت و پیروزی دست یابیم.

گفتنی است، در پایان جلسه سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور، از جان‌فشانی و ایثار کارکنان متدین و با اخلاص این مجموعه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha