یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ سردار دامغانی گفت: در تمام این ۴۲ سال مبارزه مردم ما با آمریکا ادامه داشت و در هیچ مقطعی توطئه ها علیه نظام اسلامی ما قطع نشد که از جمله آن ها می توان به کودتاهای علیه نظام برای سلطه مجدد و ایجاد مسائل قومی و قبیله ای و فتنه اندازی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سردار حمید دامغانی، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سمنان، پس از تقدیر از زحمات شایسته سرهنگ محمد امامی و تبریک به سرهنگ مرتضی عبدالهی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: امسال با وجود ویروس منحوس کرونا و با اینکه ملت ایران نتوانستند در راهپیمایی پیاده شرکت کنند اما با حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری بار دیگر تصویری زیبا و حماسه ای پرشور آفریدند و به دشمنان ثابت کردند که این انقلاب همچنان پویا و پرنشاط در حال طی مسیر به سوی هدف خود است و هیچ چیز نمی تواند مانع برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید به این نکته توجه کنیم که ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی ضداستکباری و ضدطاغوتی است فلسفه و دلیل شکل گیری انقلاب علاقه شدید مردم برای زندگی در سایه حکومت دینی و اسلامی بود.انقلاب ما انقلاب ضدآمریکایی بود و این ملت مقصر اصلی تمام فتنه ها را از سال ۳۲ تا ۵۷ آمریکای ملعون می دانستند که یکی از بدترین ان ها تایید سند بردگی مردم و کاپیتولاسیون بود که از عوامل موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: در تمام این ۴۲ سال مبارزه مردم ما با آمریکا ادامه داشت و در هیچ مقطعی توطئه ها علیه نظام اسلامی ما قطع نشد که از جمله آن ها می توان به کودتاهای علیه نظام برای سلطه مجدد و ایجاد مسائل قومی و قبیله ای و فتنه اندازی اشاره کرد.

سردار دامغانی تصریح کرد: دشمن تا کنون فتنه های زیادی را با استفاده از رسانه های غربی علیه نظام طراحی کرد تا بتواند دین باوری را زیر سوال برده و فروپاشی نظام را رقم بزند همچنین تحریم های فلج کننده و فشارهای اقتصادی از دیگر شگرد های او است؛ اما با وجود تمام این توطئه ها مراسم ۲۲ بهمن ماه امسال را هم در اوج خود دیدند و با همه ی این برنامه ریزی ها دنیا شاهد آن است که این انقلاب به سرعت در حال حرکت است.

وی ادامه داد: ملت ما درس مقاومت و ایستادگی را به کل دنیا آموختند و امروز شاهد افول ابرقدرتی آمریکا هستیم چنانچه همه سیاسیون و اندیشمندان برتر جهان به این موضوع اذعان دارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بر اینکه خاصیت انقلاب اسلامی ضد استکباری است و به همین دلیل نیز دشمنی آمریکا و هم دستانش پایان ناپذیر است گفت: برای گذر از این پیچ باید گوش به فرمان رهبر و ولی امر مسلمین باشیم چراکه ایشان دانا و آینده نگر هستند و برای تمام حیله های دشمن برنامه ای از پیش تعیین شده داشتند و خواهند داشت.

وی بیان داشت: برخی دوستان در داخل کشور معتقدند که برای پیشرفت باید ه مانقلاب و هم آمریکا را در کنار یکدیگر داشته باشیم و از نرم افزار غربی ها استفاده کنیم اما از همان ابتدا این دو در تقابل یکدیگر بودند و خوی و روحیه انقلاب اسلامی و آمریکا در مقابل و تضاد یکدیگر است.اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم متوجه می شویم که هر کجا با آمریکا سازش کردیم شرایط نه تنها بهتر نشد بلکه بدتر از گذشته شد؛ همچنین ما دارای نعمت هایی همچون قران،ائمه معصومین،پیامبران و ولایت فقیه هستیم و هیچ پشتوانه ای از این ها بزرگ تر وجود ندارد.

بر پایه این گزارش، در این آیین از زحمات خالصانه سرهنگ محمد امامی تقدیر شد و سرهنگ عبدالهی که پیش از این فرمانده سپاه ناحیه سرخه بود به عنوان فرمانده سپاه ناحیه سمنان منصوب و معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha