پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه روحانیت

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس گفت: جامعه روحانیت شیراز نسبت به ایام انتخابات دغدغه مند هستند؛ برخی بی تدبیری ها موجب ناامیدی مردم شده و وضعیت معیشت مردم تاسف بار است، اما اگر بتوان برای حضور فعال مردم کار ویژه ای صورت گیرد امید داریم طبق گفته مقام معظم رهبری دشمن را ناامید کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والملسمین عباسپور، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه فارس، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) به میزبانی مجتمع غدیر برگزار شد، ضمن انتقاد از کم توجهی به فرزند آوری در جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام اهل سنت به تبلیغ می پردازند، باید توجه ویژه ای در این مورد صورت گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: باید از پدرانی که دارای چند فرزند هستند حمایت کرد، از این رو مراسمی را برای این پدرها برگزار کرده ایم، همچنین یکی دیگر از برنامه های مرکز خدمات حوزه علمیه فارس ارسال پیامک در مناسبت ها است که صورت می گیرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه فارس در خصوص انتخابات تصریح کرد: جامعه روحانیت شیراز نسبت به ایام انتخابات دغدغه مند هستند، از این رو برخی بی تدبیری ها موجب نا امیدی مردم شده است، وضعیت معیشت مردم تاسف بار است، اما اگر بتوان برای حضور فعال مردم کار ویژه ای صورت گیرد امید داریم طبق گفته مقام معظم رهبری دشمن را نا امید کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و رسانه های غربی در این ایام فعالیت های بی حد و اندازه ای را انجام می دهند؛ از این‌رو حضور در فضای مجازی و با راه اندازی طوفانی از هجمه های آنان جلوگیری کرد.

انتهای پیام.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha