یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی/همدان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه سفیران هدایت همدان در نشست بصیرتی«انقلاب و شبهات» گفت:تصویرسازی وارونه از وضعیت کنونی ایران برنامه اصلی دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام رضا بهرامی فرزانه، پژوهشگر و نویسنده کتاب "شبهات پرتکرار انقلاب اسلامی"، در نشست بصیرتی «انقلاب و شبهات» در مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان، انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و گفت: تصویرسازی وارونه از وضعیت کنونی ایران و همچنین ارائه تصویر غیرواقعی و دروغین در مورد غرب، مهمترین و اصلی ترین برنامه کنونی دشمن است تا اذهان جهانی را بر علیه ایران تغییر دهند.

وی در ادامه افزود: هدف غربی ها از تصویرسازی‌های غلط، هدف قرار دادن استقلال کشور است که راهکارهای مقابله با این چالش فکری، مطالعه منابع موجود براساس آمارهای بین المللی، همچون دفتر برنامه توسعه ملل متحد، سازمان جهانی غذا و دارو، سازمان جهانی سلامت و ...  است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه سفیران هدایت، انواع مقایسه در رابطه با انقلاب اسلامی را در چند محور «مقایسه انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب»، «مقایسه‌ی انقلاب اسلامی با کشورهای هم سطح» و «مقایسه انقلاب اسلامی با کشورهای پیشرفته ایران» بیان کرد.

وی در ادامه با بیان چرایی استفاده  ترامپ از عبارت " گاو شیرده" در رابطه با عربستان گفت: آمریکا به راحتی از منابع نفتی و ذخایر طلای عربستان در جهت پیشبرد منافع خود استفاده می کرد، این در حالی است که سعی در دست درازی به ذخایر پر ارزش ایران را نیز در ذهن می پروراند.

بهرامی فرزانه، تصریح کرد: تفاوت جمهوری اسلامی با پهلوی به لحاظ نظامی این است که در دوران طاغوتی، تجهیزات نظامی تماما وارداتی بود و حق استفاده از آنها در اختیار آمریکا و غرب بود اما تجهیزات نظامی امروزه به صورت پیشرفته‌تر و بلکه حتی دانش تولید آن داخلی است.

در پایان این نشست معاون پژوهش حوزه علمیه سفیران هدایت همدان، ضمن بیان اهداف نگارش و تدوین کتاب "شبهات پرتکرار انقلاب اسلامی" مطالعه آن را به خواهران طلبه، جهت پاسخگویی به شبهات روزمره اقشار مختلف توصیه نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha