چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست منشور روحانیت

حوزه/ مدیر روابط عمومی اداره کل تبیلغات اسلامی استان تهران گفت: برای نخستین بار، طیف‌هایی مختلف فکری و اندیشه ای در حوزه علمیه پیرامون منشور روحانیت به گفتگو و تبادل نظر می پردازند و این ابتکار توسط مدرسه راهبری علم و عمل در حوزه عاصمه مطرح و اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، روح‌الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به سالروز صدور فرمان منشور روحانیت از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اولین نشست تخصصی هم‌اندیشی، حاشیه‌نگاری و خوانش امروزین از منشور روحانیت، هم‌زمان با سالروز صدور فرمان منشور روحانیت از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) از سوی مدرسه راهبری علم و عمل وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست تخصصی، سوم اسفندماه جاری، با محوریت نقش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی روحانیت و بررسی آسیب‌ها و چالش‌های حوزه علمیه برگزار می‌گردد.

عبداللهی، افزود: این برنامه با حضور و سخنرانی جمعی از فرهیختگان و اساتید حوزه‌های علمیه استان‌های قم، مشهد، اصفهان و تهران در روز یکشنبه ۹۹٫۱۲٫۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۵ در حسینیه جماران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: این نشست برای نخستین بار در این سطح، طیف‌هایی مختلف فکری و اندیشه‌ای در حوزه علمیه پیرامون منشور روحانیت به گفتگو و تبادل‌نظر می‌پردازند و این ابتکار توسط مدرسه راهبری علم و عمل در حوزه عاصمه مطرح و اجرایی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha