جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسام افروز/ معاون سلام و امور بیمه های مرکز خدمات

حوزه/ معاون منابع انسانی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، گفت: در حال انجام خدمات هدفمند برای طلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسام افروز، معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران سابق مرکز خدمات هرمزگان گفت: در زمانی فقط یک نیرو در هرمزگان داشتیم که تمام بار سنگین مسئولیت را بر عهد داشت اما امروز شاهد رشد چشم‌گیر این مرکز هستیم.

وی افزود: حجت‌الاسلام راحلی مدیر سابق مرکز خدمات هرمزگان دارای تجربه مدیریتی تقریبی هستند که در سایر استان‌ها کسب کرده‌اند و برای مدتی لازم بود ایشان در هرمزگان باشند.

وی، مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان را جوانی تحصیل‌کرده و پرتلاش معرفی کرد و افزود: امیدوارم این فرد جوان، بازوی خوبی برای مسئولین استان باشد و نماینده ولی‌فقیه در استان ایشان را مورد حمایت خود قرار دهند.

حسام افروز خاطرنشان کرد: از زمان تأسیس مرکز خدمات یکی از فعالیت‌هایی خوبی که برای طلاب انجام شده، بحث بیمه طلاب است.

وی افزود: در دوره ده ساله جناب آقای ربانی در عرصه درمان برای طلاب شیعه و سنی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

معاون مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، ارتقا کارهای خدمات عاطفی و فرهنگی در بین طلاب و معمرین را یکی دیگر از فعالیت‌های این مرکز عنوان کرد و افزود: امسال از ۴۸ هزار دانش آموزان ممتاز که از فرزندان طلاب هستند تجلیل به عمل آمد که نشان از فاضل بودن و ممتاز بودن فرزندان طلاب در کشور است.

وی مهم‌ترین کار در حال انجام را خدمات هدفمند برای طلاب معرفی کرد و افزود: ارائه خدمات را متناسب با زحمات طلاب تنظیم کرده‌ایم و هر طلبه‌ای که بیشتر زحمت می‌کشد برای مردم خدمات بیشتری خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha