یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سفر حجت الاسلام علیخانی به خوزستان

حوزه/  حجت‌الاسلام علیخانی، مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، در راستای دیدار مدیران گروه‌های جهادی مدارس علمیه خوزستان، به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علیخانی، مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، روز گذشته در راستای دیدار مدیران گروه‌های جهادی مدارس علمیه خوزستان، به این استان سفر کرد.

وی در سفر ۲ روزه خود به خوزستان، ابتدا با مدیر و کادر مدرسه علمیه بقیه‌الله(عج) اندیمشک دیدار و گفتگو کرد و پس از آن به اهواز آمد.

 حجت‌الاسلام علیخانی، در روز دوم سفر خود به خوزستان، در نشستی با حضور مدیر و جانشین حوزه علمیه خوزستان حضور یافت و در رابطه با لزوم هماهنگی و تقویت گروه‌های جهادی تأکید کرد.

در این جلسه، علاوه بر معاونین حوزه علمیه خوزستان، مسئولانی از بسیج طلاب و روحانیون و ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام علیخانی، پس از آن، نشستی با مدیران مدارس علمیه و مدیر گروه‌های جهادی در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان داشت که در آن، افراد حاضر در جلسه، به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون تقویت گروه‌های جهادی، پرداختند.

مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، در این جلسه، از فعالیت‌های گسترده و انسجام گروه‌های جهادی استان خوزستان قدردانی و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، پایان بخش بیست و هفتمین سفر استانی حجت‌الاسلام علیخانی به خوزستان، بازدید از گروه جهادی مدرسه سفیران اهواز می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha