جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسفعلی شکری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌روز و همواره در حال جهاد باشند و در یک سازمان پویا به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، در جمع معاونان و مدیران ستاد استان و بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: اگر در مدیریت، امکانات و نیروهای انسانی را ضایع و استعدادها را بسوزانیم، به خودمان و نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جفا کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: نیروها و کارکنان بنیاد باید اهداف و برنامه‌های بنیاد را بشناسند تا بتوانند در یک سازمان پویا خدمت کنند. این سازمان پویا می‌تواند مشکلات را بررسی و مرتفع کند. کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به‌روز و همواره در حال جهاد باشند و در یک سازمان پویا به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم تأکید کرد: انسان باید نعمت‌های درونی و برونی خود را بشناسد و انسان اگر عقل خود را فعال کرد و دانایی را از انبیای الهی آموخت امین وحی الهی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha