پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار "مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور" با مدیرگروه های جهادی  اهواز

حوزه/  حجت‌الاسلام موسوی زاده، با بیان اینکه حرکت‌های جهادی طلاب خوزستان تبدیل به گفتمان فراگیر شده است، گفت: هم‌اکنون در هر مدرسه علمیه حداقل دو گروه «جهادی» و «تبلیغی» فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در نشست مسئول دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور با مدیرگروه‌های جهادی اهواز، با اشاره به تفقد رهبر انقلاب از طلاب خوزستانی برای راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی، اظهارداشت: فرمایش امام خامنه‌ای خطاب به طلاب خوزستانی نشان دهنده انسجامی است که در قرارگاه حوزه علمیه خوزستان به وجود آمده است.

وی فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه علمیه خوزستان را به برکت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و هدایت‌های آیت‌الله موسوی جزایری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، دانست و گفت: هم‌اکنون کارهای بسیار مؤثر و خوبی در دستور کارگروه‌های جهادی سطح استان قرار گرفته است.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه هم‌اکنون در هر مدرسه علمیه حداقل دو گروه «جهادی» و «تبلیغی» فعال است، افزود: مدرسه علمیه‌ای در خوزستان نداریم که در شرایط حساسی همچون سیل و کرونا، کاری انجام نداده باشد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، تأکید کرد: بحمدالله همه مدارس علمیه خوزستان در کارهای جهادی پیش‌قدم بوده و از جهات دیگر با کسب مجوز از معاونت تبلیغ، بسیج طلاب، دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات، اقدامات مؤثر آن‌ها تبدیل به یک گفتمان شده است؛ به‌طوری‌که حتی در طول سال، آن زمانی که خبری از سیل و کرونا نبود، برخی مدارس علمیه به مناطق محروم رفته و اقدام به بازسازی و تعمیر منازل مردم محروم کرده‌اند.

وی در پایان از حضور جهادی طلاب در بیمارستان‌های کرونایی تقدیر و تشکر کرد و اظهارداشت: هم‌اکنون بیش از ۳۵۰ طلبه جهادگر در صف اعزام به بیمارستان‌ها هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha