دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار "مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور" با مدیرگروه های جهادی  اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام علیخانی گفت: به نظر بنده نگاه امام خامنه‌ای در خصوص حرکت‌های جهادی، فراتر از ساخت چند خانه است؛ ایشان به دنبال جهانی کردن تشکل‌های فراگیر جهادی در کشورهای مستضعف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام علیخانی، مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، در جمع مدیرگروه‌های جهادی حوزه علمیه اهواز، با بیان اینکه انتظار رهبر معظم انقلاب از گروه‌های جهادی، تمدن سازی نوین اسلامی است، اظهارداشت: به نظر بنده نگاه امام خامنه‌ای در خصوص حرکت‌های جهادی، فراتر از ساخت چند خانه است؛ ایشان به دنبال جهانی کردن تشکل‌های فراگیر جهادی در کشورهای مستضعف است.

وی تصریح کرد: نباید فعالیت‌های جهادی متوقف در مرزهای ایران باشد؛ به همین دلیل آن زمانی که بنده در عرصه بین‌الملل نیز فعالیت داشتم، حسب فرمایش حضرت آقا، جوانانی از ۵۰ ملیت را آموزش دادیم.

 حجت‌الاسلام علیخانی افزود: این اتفاق مبارک سبب شد که تجربه و الگوی کارهای جهادی به بیش از ۱۰ کشور تسری پیدا کند و تبع آن، مبانی انقلابی و دینی در آن نقاط هدف نیز توسعه یافت.

مسئول دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از مسئولان جهادی کشور، تبدیل گفتمان جهادی، به گفتمان عمومی است، اظهارداشت: به اعتقاد بنده، هر طلبه‌ای که در کارهای جهادی فعالیت می‌کند، باید یکی از دوستان غیر طلبه خود را نیز در این کار خیر شریک کند تا آرام‌آرام سبب توسعه فعالیت‌های جهادی در سطح جامعه و استقبال عموم مردم برای انجام این‌گونه اقدامات شود.

وی در پایان پیرامون دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه کشور، گفت: این دبیرخانه که در دفتر آیت‌الله اعرافی تشکیل شده، به دنبال راه‌اندازی مجامع استانی در خصوص گروه‌های جهادی مدارس علمیه می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha