جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه ایذه

حوزه/ در آیین معارفه امام جمعه اندیمشک، مسئولیت مدارس علمیه امام صادق(ع) و بقیة الله(عج) نیز به حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، امام جمعه جدید اندیمشک، واگذار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه برگزاری آیین تکریم و معارفه امام جمعه امام جمعه اندیمشک، به خبرنگار حوزه‌نیوز، گفت: با توفیق الهی امروز شاهد معارفه امام جمعه جدید شهرستان اندیمشک بعد از گذشت ۵ ماه بودیم و این موضوع را به فال نیک گرفته و امیدواریم با انتصاب حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، شاهد توفیقات روز افزونی در این شهرستان باشیم.

وی، با بیان اینکه در این مراسم، مسئولیت مدارس علمیه شهرستان اندیمشک نیز به امام جمعه جدید، اظهارداشت: در این جلسه رسما اعلام شد، که مسئولیت مدرسه علمیه امام صادق(ع) و بقیه الله(عج) به حجت‌الاسلام موسوی، واگذار شد.

جانشین حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر لزوم تقویت مدارس علمیه از سوی ائمه جمعه و علمای بلاد، تصریح کرد: إن شاءالله با درایت های  حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه اندیمشک، شاهد پویایی هرچه بیشتر مدارس علمیه این شهرستان از جهات مختلف باشیم.

لازم به ذکر است، آیین معارفه امام جمعه جدید اندیمشک، روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha