جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تخریب کامل برخی از واحدهای مسکونی در شهر سی‌سخت

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر ردیف بودجه‌ای مشخص در بودجه سال آینده برای مناطق زلزله زده دنا هستیم.

به گزاشر خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، گفت: مهدی روشنفکر، امروز در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان دنا اظهار داشت: با توجه به حضورم در مناطق زلزله زده با هماهنگی با همکارن در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق، پیگیر ردیف بودجه‌ای با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا هستیم.

وی از ثبت پیشنهاد ردیف بودجه‌ای به شماره ۸۸-۵۵۰۰۰۰ با عنوان بازسازی مناطق زلزله زده دنا خبر داد و افزود: به دلیل حضور در مناطق زلزله زده این پیشنهاد با هماهنگی انجام شده به نام یکی از همکاران نماینده مجلس ثبت شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس تلفنی شب گذشته دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با وی، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات مناطق زلزله زده به اطلاع رئیس مجلس رسانده شده و درخواست داشتیم برای کمک به این مناطق تصمیم درست و به موقع اتخاذ شود.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی مشکلی که وجود دارد این است که هنوز میزان دقیق خسارت مشخص نیست و مسئولان سازمان برنامه و بودجه همین ایراد را نیز وارد می‌دانند.

روشنفکر تاکید کرد: در شرایط فعلی از هیچ کوششی برای تصویب ردیف بودجه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم منتج به نتیجه شود.

وی، وضعیت زندگی در مناطق زلزله زده را رضایت بخش ندانست و افزود: مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و با کمبود برخی اقلام و امکانات روبه‌رو هستند که انتظار می‌رود متولیان امر با همکاری مردم نهایت امدادرسانی و کمک را داشته باشند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha