جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی امام جمعه ابرکوه

امام جمعه ابرکوه گفت: حرف و وعده خیلی شنیده‌ایم که در عمل آنها نقض شده لذا حرف فایده ندارد باید عمل کنند و اگر از طرف مقابل عمل ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه ابرکوه، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: در آستانه روز اجرای مصوبه مجلس برای لغو تحریم‌ها قرار داریم و شمارش معکوس آغاز شده و توپ نجات برجام در میدان آمریکا و غرب است.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت جدید آمریکا به برجام برنگردد و غرب هم جبران کوتاهی گذشته‌اش را نکند، درهای نیمه بسته دیپلماسی کاملاً بسته خواهد شد و فرصت‌ها از دست خواهد رفت، افزود: حرف و وعده خیلی شنیده‌ایم که در عمل آنها نقض شده، لذا حرف فایده ندارد باید عمل کنند و اگر از طرف مقابل عمل ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد.

امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: اگر چنانچه تا یکشنبه تحریم‌ها یکجا برداشته نشود دولت به‌حسب قانون موظف خواهد شد که سالانه ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصدی را ذخیره کند و ایران باید بازرسان آژانس انرژی اتمی را اخراج کند و اجرای داوطلبانه پروتکل‌های الحاقی را متوقف سازد.

حسینی با بیان اینکه برنامه رئیس‌جمهور آمریکا از خارج کردن انصارالله از لیست تروریسم و لغو تحریم‌ها علیه یمن کاری است که نمادی ظاهر و اهدافی پنهان دارد، گفت: نماد ظاهر این امر پسندیده است، اما واقعیت این است که شکست عربستان در جنگ یمن برای آنها از شکست داعش سخت‌تر است و موجب نابودی آل سعود می‌شود، لذا بایدن می‌خواهد ابتکار عمل را به دست گیرد و با گرفتن قیافه منجی دلسوزانه به جای قربانی کردن حکومت آل سعود، بن سلمان را قربانی کند تا اختیار عربستان از دست آمریکا خارج نشود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha