شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر کامیاران گفت: تحریف سیره و مکتب امام راحل در اصل تحریف کلیت نظام و انقلاب اسلامی است، لذا نباید اجازه دهیم فرصت طلبان و منور الفکران میدانی برای انجام این پروژه ضد میهنی و دینی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی، امروز در نشست بصیرتی با جمعی از روحانیون و طلاب مدرسه علمیه کامیاران عنوان کرد: زمانی که انسان از بصیرت دینی و سیاسی برخوردار باشد در مقابل بسیاری از توطئه ها بیمه خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر  (ع)کامیاران گفت: بصیرت به انسان آگاهی و تشخیص درست از نادرست را می دهد و در این روزها که با موج گسترده تحریف روبرو هستیم این بصیرت و بینش افراد است که در مقابل این تحریفات قرار می گیرد.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: متاسفانه ای عده ای که روزگاری سنگ انقلاب را بر سینه می زدند امروز به نوعی به منتقدان این انقلاب در ظاهر و معاندان آن در باطن تبدیل شده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع)کامیاران تصریح کرد: این عده خاص در تلاش هستند با تحریف مکتب  والای امام خمینی (ره) به مطامع شوم و غیراسلامی خود برسند ولی تاکنون بصیرت ملت ایران مانع از تحقق این امر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تحریف سیره و مکتب امام راحل در اصل تحریف کلیت نظام و انقلاب اسلامی است، لذا نباید اجازه دهیم فرصت طلبان و منورالفکران میدانی برای انجام این پروژه ضد میهنی و دینی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی محصول خون هزاران شهید است و برای اعتلای این انقلاب الهی و مردمی هزینه های بسیاری شده است، لذا نباید به آسانی میدان را به دشمنان و معاندان که آرزویی جز تضعیف این نظام ندارد، بدهیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر کامیاران خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب امروز باید با بصیرت و بینش دینی که از نعمت آن برخوردارند در مقابل این تحریفات قرار بگیرند، زیرا دشمن به خوبی می داند که قدرت تقابل نظامی ندارد، لذا با توطئه تحریف اصل انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) وارد میدان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha