شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خورشیدی

حوزه / مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان به اتفاق نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از پروژه ۲۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی مدرسه علمیه امام موسی(ع) برزک کاشان بازدید کرد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر علاقه مندان، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، صبح امروز شنبه دوم اسفند به نمایندگی از مهندس حائری معاون وزیر نیرو، به اتفاق سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه ۲۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی مدرسه علمیه امام موس(ع) برزک کاشان بازدید کرد.

  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی پروژه ۲۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی در مدرسه علمیه امام موسی(ع) برزک کاشان، آمادگی وزارت نیرو را برای اجرای پروژه ۵۰ کیلو واتی در این مدرسه اعلام کرد.

 حجت الاسلام هیئتی، مدیر مدرسه علمیه  امام موسی کاظم (ع) برزک نیز با ارائه گزارشی، گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری پروژه ۲۰ کیلو واتی انرژی خورشیدی سال گذشته با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون و مدیر حوزه علمیه کاشان افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه  با ۶۴ عدد پنل به همت مدیریت مدرسه و مساعدت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در پشت بام  مدرسه در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع  احداث شده که قابلیت تولید انرژی برق به میزان ۱۰۰ کیلووات ساعت در روز را دارد.

 حجت الاسلام هیئتی در پایان خواستار راه اندازی پروژه ۵۰ کیلو واتی در این مدرسه شد که مسئولان وزارت نیرو نیز با این درخواست موافقت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha