جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانک قرض الحسنه رسالت

حوزه/ بانک قرض الحسنه رسالت، طبق نیاز سنجی و گروه بندی تخصصی که از مشتریان خود داشت، گروهی را به نام معارف تشکیل داد که حوزه علمیه، طلاب و روحانیون بتوانند به صورت آسان، تسهیلات خود را از طریق این گروه دریافت نمایند.

حجت الاسلام عباس آشور مدیرگروه معارف بانک قرض الحسنه رسالت، در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، گفت: اهداف و سیاست این بانک در ارائه خدمات  این است که، نه شرطی می‌گذارد و نه شرطی می‌پذیرد، نه سودی می دهد و نه سودی می گیرد.

 وی با اشاره به تاریخچه تاسیس این بانک افزود: افراد صرفا برای احیا و شراکت در امر قرض الحسنه حساب باز می کردند و هر فردی نیاز داشت چه خود و یا دیگران ازتسهیلات قرض الحسنه استفاده می کردند.

حجت الاسلام آشور با بیان این که با توجه به فرایند اخیر که طی دوسال انجام شد، نوع خدمات بانک قرض الحسنه به سمتی رفت که این سه تا شعار محقق شود، گفت: تلاش شد به صورت غیر حضوری تمام مشتریانی که در سیستم بانکی هستند در قالب بانکداری اجتماعی و بدون مراجعه و به صورت غیر حضوری، بتوانند خدماتشان را دریافت کنند.

وی با بیان این که بانک قرض الحسنه رسالت، طبق نیاز سنجی و گروه بندی تخصصی که از مشتریان خود داشت، گروهی را به نام معارف تشکیل داد که حوزه علمیه، طلاب و روحانیون بتوانند به صورت آسان، تسهیلات خود را از طریق این گروه دریافت نمایند، بیان داشت: تفاهم نامه هایی که با مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز خدمات و مجموعه های دیگر منعقد گردید، منجر شد که امروز بالغ بر ۵۴ هزار طلبه بتوانند از خدمات بانک قرض الحسنه استفاده کنند.

مدیرگروه معارف بانک قرض الحسنه رسالت گفت: نوع خدماتی که به مراکز حوزوی داده می شود، سقف وام ۶۰ میلیون با باز پرداخت ۶۰ماهه است، مرکز خدمات و مراکز حوزوی افرادی را با نوع نیازی که دارند معرفی می کنند و وام پرداخت می شود.

وی افزود: برای حفظ شان و جایگاه طلاب در هر استان و مرکز خدمات، یک کانون همیار اجتماعی شکل گرفته که  طلاب به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری، بتوانند از تمام خدمات بانکی، اعم از صدور کارت، دسته چک تسهیلات و... استفاده کنند.

حجت الاسلام آشور گفت: طلاب اگر بخواهند از وام بهره مند شوند و عضو یکی از مراکز همیاری اجتماعی حوزه علمیه باشند و آن مرکز طبق تفاهم نامه افراد را معرفی کنند، بدون ضامن و سفته می‌تواند خدمات دریافت کند، البته بدون معرفی  نیز اگر در همیاری بانک باشند، خود بانک هم  وام هایی را پرداخت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فیضی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    1 1
    خدا به شما جزای خیر بدهد
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    2 0
    همش شعار
  • یوسف علوی راد IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    2 2
    عزیز جان چگونه باید به وام ۶۰ میلیونی با ۶۰ قسط دست یافت مصادیق و مواردی که استحقاق دریافت این وام را دارند چه کسانی هستند
  • زهرا قوی اندام مزرج IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 1
    احتیاجات ونیازمندیهای زندگی
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    با عرض سلام وخسته نباشی خدمت ریس بانک رسالت به استحضار می رسانم که طلبه حقیرمدت 40روز هست که ماشینم توقیف شده نزیک به یه تومان خلافی داره ازمسول محترم بانک رسالت تقاضای یه میلیون وام بدون ضامن ویه روزه دارم که در صورت امکان طلبه حقیر رایاری فرمایید ممنون
  • مهدی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    4 0
    طلاب به غیر از مرکز خدمات جایی را ندارند پس لطفا بیشتر به فکر معیشت طلاب باشید ممنونم خدابه شما جزای خیر دهد
    • شریفی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      0 0
      طلاب به غیر از خدا کسی را ندارند...
  • محمد صادقی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    1 0
    این وام نه میلیون است طلاب را بانک قرض الحسنه رسالت خیلی اذییت میکند ازم برای وام نه میلیونی صد تومان سفته میخواهند مسولین کجایید ایا خوابیدید
  • فاطمه رودباری IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خوب
  • بهروز IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    باسلام درخواست هشتاد میلیون تومان وام دارم
  • عبدالله سلمانی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    وام