شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خوئینی

حوزه/ مسئول گروه تبلیغی جهادی رشد گفت: در موج سوم شیوع کرونا، در مجموع حدود ۴۵۰ تن از نیروهای جهادی در بیمارستان های قم به خدمت رسانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام حسنعلی خوئینی طی سخنانی در نشست صمیمانه با طلاب جهادی فعال در بیمارستان ها در جریان مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: حقیقتاً طلاب جهادی و دیگر عزیزان جهادگر در جریان مقابله با این ویروس منحوس در سراسر کشور و از جمله استان قم بسیار خوش درخشیدند، به طوری که به این خاطر، مورد عنایت و تجلیل مقام معظم رهبری و علما و مراجع عظام تقلید و بسیاری از مسئولان، قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای جهادی بارها و بارها ثابت کرده اند که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، کما این که به تعبیر معظم له، جهادگران در جامعه ما بن بست شکن هستند و به ویژه امسال در بحث مقابله با کرونا، خدمات گسترده ای از خود نشان دادند.

مسئول گروه تبلیغی  جهادی رشد، همچنین بیان داشت: در موج سوم شیوع کرونا در مجموع حدود ۴۵۰ جهادگر خواهر و برادر در بیمارستان های قم مشغول به امر خدمت رسانی بوده اند که بخش قابل توجهی از آن ها را عزیزان طلبه و روحانی تشکیل می دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha