شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فراخوان معرفی کتاب

حوزه/ تمامی ناشران، مؤلفان و نویسندگان حوزوی استان سمنان، می توانند اثر تألیفی خود را در خبرگزاری حوزه به منظور معرفی به مخاطبین و جامعه ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فراخوان خبرگزاری حوزه در استان سمنان، به منظور معرفی آثار ناشران، مؤلفان و نویسندگان حوزوی استان سمنان به جامعه هدف و مخاطبین این خبرگزاری اعلام شد.

روحانیون و طلاب خواهر و برادر استان سمنان می توانند به منظور معرفی آثار و کتاب های منتشره از سوی خود و یا هر یک از مؤلفان و نویسندگان حوزوی در این فراخوان شرکت کنند.

آثاری که توسط حوزویان بومی استان سمنان در هر زمینه ای (اولویت با کتاب‌های مرتبط با حوزه و حوزویان) و یا حوزویان غیر بومی این استان در خصوص استان سمنان به چاپ و نشر رسیده است در این فراخوان می تواند قابل ارائه باشد.

هدف از این طرح معرفی و تبلیغ و نشر آثار و کتاب‌های حوزویان بومی استان سمنان به جامعه هدف و مخاطبین خبرگزاری حوزه است؛ کتاب‌های ثبت شده در این فراخوان، به صورت هفتگی از طریق خبرگزاری حوزه به مخاطبین معرفی خواهند شد.

طلاب خواهر و برادران استان سمنان می توانند برای معرفی آثار خود و یا هر یک از مؤلفان و نویسندگان حوزوی را از طریق آیدی @semHawzahNews در پیام رسان ایتا و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۱۹۰۰۰۰۲۱۵ در تماس باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha