دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اطلاعیه تعطیلی مدارس علمیه

حوزه/ حجت الاسلام موسوی زاده گفت: با توجه وضعیت بحرانی خوزستان، به اطلاع می رسانیم کلیه مدارس علمیه شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، در تمامی سطوح و پایه ها، به طول کامل تعطیل و بر این اساس هرگونه برگزاری امتحانات و کلاس درس نیز ممنوع می‌باشد.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تأکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد جامعه، پیرامون نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح مدارس علمیه، اظهارداشت: با توجه به شیوع موج چهارم کرونا و همچنین وضعیت بحرانی استان خوزستان، به اطلاع می رسانیم کلیه مدارس علمیه شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، در تمامی سطوح و پایه ها، به طول کامل تعطیل وکلاس ها نیز به صورت مجازی برگزار شوند.

وی در خصوص برگزاری امتحانات گفت: مدیران مدارس علمیه در این خصوص می توانند به دو شکل عمل کنند؛ یا به صورت مجازی از طریق سامانه پیشخوان حوزه علمیه اقدام به برگزاری امتحانات کنند و یا زمان برگزاری امتحانات را تا اعلام وضعیت زرد یا آبی شهرستان به تأخیر بیاندازند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، تأکید کرد: مجددا تأکید میکنم هر گونه برگزاری کلاس و امتحان به صورت حضوری در سطح مدارس علمیه شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مطلقا ممنوع است.

حجت الاسلام موسوی زاده، گفت: از کلیه طلاب، روحانیون و مبلغان خوزستانی درخواست داریم ضمن حضور در منازل، از طریق فضای مجازی مردم را به پویش «در خانه می‌مانیم» دعوت کنند تا إن شاءالله با صحت و سلامتی از این مرحله بحرانی نیز عبور کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید خالی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    احسنت به فکر سلامتی طلاب هستید لکن ملتمسانه عاجزانه و ذلیلانه دعوت میکنم به فکر معیشت طلاب هم باشید