پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه / مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: امروز  همه اقشار و فرهیختگان حوزه و دانشگاه باید اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در جامعه تبیین کنند.

 به گزار ش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، ظهر امروز در نشستی با مسئولین نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه های استان قزوین، ضمن تبریک ماه پرفضیلت رجب بر بهره گیری بیشتر از برکات وفیوضات این ماه ارزشمند شدند.

وی به اهمیت دیدگاه ها واندیشه های نورانی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بیان کرد: دیدگاه و اندیشه سیاسی امام راحل، ولایت فقیه همان ولایت مولا علی(ع) است و بنیانگذار جمهوری اسلامی در انتخاب و معرفی حضرت آیت الله خامنه ای نیز درایت سیاسی و دوراندیشی خود را نشان دادند و امروز ایران اسلامی، به داشتن رهبری عالم و دانا به مسائل روز جهان افتخار می کند.

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: استبکارستیزی، دشمن شناسی و داشتن خودباوری و استقلال که برگرفته از اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، سرلوحه افکار و فعالیت های ما قرار گیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان قزوین ادامه داد: کلام مقام معظم رهبری امروز نقشه راه مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و نظام است.

وی اظهار کرد: در عمر ۴۲ ساله  انقلاب اسلامی دشمنان همیشه با تهدید، تحریم و ترورهای کور وحشیانه تلاش می کنند که ملت بصیر و رشید ایران اسلامی را از مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مایوس و دلسرد کنند، ولی به اهداف خود نرسیدند، چرا که این ملت با توکل به خدا و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و حضور در عرصه های مختلف انقلاب، به دشمن ثابت کرده اند که در صحنه هستند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مدیران، مسئولان و آحاد جامعه انتظار دارند که بیانیه گام دوم انقلاب را با دقت مطالعه کنند، اظهار کرد: عمل به این توصیه‌ها می‌تواند مردم را به جایگاه شایسته‌ای که درخور آنها است، برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha