پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنیاد شهید

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، در سفر خود به استان خراسان رضوی، در مراسم افتتاح حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فعال شدن حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توصیه مقام معظم رهبری انجام می‌شود و این دفتر پل ارتباطی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: افتتاح حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها را در دستور کار داریم و با توجه به شناختی که از حجت الاسلام معصومی وجود داشت ایشان که از نیروهای با سابقه هستند برای مسئولیت این حوزه در استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

وی خطاب به کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ضرورت دارد که کارمندان بنیاد به تهذیب اخلاق، به روز بودن، شناخت قوانین و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران توجه کنند. احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید از عمق وجود و با باور قلبی باشد و این احترام کاملاً ارادی و با اندیشه انجام شود.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین شکری طی حکمی حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را به‌عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی منصوب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha