جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امدادگران حوزوی در خط مقدم مبارزه با کرونا

حوزه/ رئیس ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، گفت: جنگ با کرونا به سخت‌ترین مرحله خود رسیده و لازم است که والدین علاوه بر رعایت بهداشتی فردی، با دقت مراقب فرزندان خویش باشند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رئیس ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های کرونایی در اهواز، اظهارداشت: متأسفانه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، ظرفیت ICU در بیمارستان‌های کرونایی اهواز تکمیل‌شده و با این روند، ممکن است دچار کمبود خدمات درمانی شویم.

وی با اشاره به اعلام نظر مسئولان ارشد علوم پزشکی مبنی بر در معرض خطر بودن کرونا و فوت ۲ کودک خردسال در خوزستان، گفت: والدین علاوه بر رعایت بهداشتی فردی، باید با دقت مراقب فرزندان خویش باشند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، با بیان اینکه هم‌اکنون کلیه مدارس علمیه خوزستان تعطیل است، افزود: هم‌اکنون تعدادی از طلاب در صف اعزام به بیمارستان‌ها جهت کمک به کادر درمان و پزشکی هستند.

مسئول انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان، گفت: جنگ با کرونا به سخت‌ترین مرحله خود رسیده و هم‌اکنون خطر ابتلاء به این ویروس بیش از هر زمان دیگری کادر درمان، پرستاران و طلاب جهادی حاضر در بیمارستان‌ها را تهدید می‌کند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شورای نهادهای حوزوی خوزستان، تصریح کرد: لازم است با اعمال قرنطینه خانگی از سوی شهروندان به قطع زنجیره انسانی کویید ۱۹ کمک کنیم تا از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی در پایان اظهارداشت: کار در بیمارستان‌ها به‌شدت طاقت‌فرسا شده و خطر ابتلا به این ویروس بیش از هر زمان دیگری شدت یافته است؛ به همین دلیل از همه مردم عزیز می‌خواهیم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ترویج فرهنگ در خانه ماندن، پزشکان و پرستاران را یاری نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha