جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه

حوزه/ نماینده آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور با حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان، از مقام شامخ این شهید عزیز و مدافع امنیت تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری، به نمایندگی از آیت الله اعرافی به مناسبت سومین سالگرد شهید مدافع امنیت محمد حسین حدادیان، پیام مدیر حوزه های علمیه کشور را تقدیم خانواده شهید حدادیان کرد.

در پیام آیت الله اعرافی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کُنْتُمْ خَیْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ»

خانواده محترم شهید بزرگوار محمد حسین حدادیان (رحمة الله)

شهید عزیز محمد حسین حدادیان خون پاک خود را به تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در راه آگاهی بخشی و زدودن جهالت و دفاع از امنیت جامعه به درگاه باری تعالی تقدیم کرد و خود به دروازه های برخورداری از نعمت های جاویدان الهی رسید.

به یقین شهادت این عبد خالص خدا پرده از چهره ریا و فریبکاری داعش صفتان و مدعیان دروغین طریقت و حقیقت برداشت و حجت را بر فریب خوردگان تمام کرد.

در سالگرد شهادت مظلومانه بسیجی مدافع امنیت، شهید محمد حسین حدادیان بر خود لازم می دانم به نمایندگی از اساتید، فضلا، روحانیت معظم و جامعه علمی دینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز و تمامی شهدای گرانقدر راه ولایت، از محضر خدای عزیز و رحیم برای آن شهید اجر و حشر با شهدای صدر اسلام برای خانواده گرانقدر ایشان صبر و ثواب فراوان مسالت نمایم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

نماینده آیت الله اعرافی به دیدار خانواده شهید محمد حسین حدادیان رفت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha