جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سعید عسکری

حوزه/مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برای رسیدن به اهداف و برنامه های تعیین شده باید نقدپذیر بوده و پیشنهادات خوب و سازنده را پذیرا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسکری امروز در نشستی با کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: ماه رجب و شعبان پیش زمینه ای برای ورود به ماه میهمانی خداوند متعال است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ماه رجب در نزد خداوند متعال از ارج و منزلت بزرگی برخوردار است، علت نام گذاری ماه رجب به «اصم » این است که هیچ ماهی از ماه های سال از نظر فضیلت و حرمت نزد خدای تبارک و تعالی، به آن نمی رسد.

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: برگزاری منظم نشست و جلسات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور کاری پسندیده و تخصصی است که می توان بسیاری از نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرد.

وی افزود:  توجه و کار ما بر اساس خرد جمعی است، بنابراین برای رسیدن به برنامه و اهداف تعیین شده از خرد جمعی در این زمینه استفاده می کنیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف و برنامه های تعیین شده باید نقدپذیر بوده و پیشنهادات خوب و سازنده را پذیرا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha