جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: از مدیران درخواست داریم که به جای پرداختن به مسائل بی فایده به فکر توسعه استان کردستان و بازارچه های مرزی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در نشستی با جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت کردستان، اظهار داشت: کسی که قدم در راه طلبگی و آموختن علوم دینی می گذارد بی شک با مشقت ها و سختی های آن نیز آشناست.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: بی شک در دوره فعالیت شما چه در مدارس علوم دینی و چه در جامعه با برخی از افراد مغرض برخورد خواهید کرد که نباید اجازه دهید این افراد روحیه شما را تضعیف کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانی باید سعه صدر داشته باشد، گفت: تاریخ اسلام نشان داده است که همواره در برابر علما و مومنین گروه های ملحد و بی دین فعال بوده اند و انواع اذیت و آزار را به این بندگان خداوند رسانده اند که نمونه بارز آن را می توان اذیت و آزار رسول اکرم (ص) توسط برخی از افراد بی دین مشرک مکه عنوان کرد.

ماموستا شیرزادی عنوان کرد: در آستانه سال جدید قرار داریم، سالی که بدون تعارف باید گفت که برای بیشتر خانواده ها با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی، سال سختی است، لذا باید در حد توان از این افراد دستگیری نماییم و هرگز آنان را فراموش نکنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: این افراد به نوعی برادران دینی ما محسوب می شوند و اگر ندای کمک آنها را بشنویم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم، دیگر مسلمانی معنایی نخواهد داشت.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه مریوان علیرغم موقعیت اقتصادی خوبی که دارد بازهم از فقر و بیکاری در رنج است، گفت: تمامی زیرساخت های موجود برای توسعه اقتصادی و صنعتی در شهرستان مریوان مهیاست تنها نیازمند عزم جدی مسئولان هستیم، لذا از مدیران درخواست داریم که به جای پرداختن به مسائل بی فایده به فکر توسعه  استان و بازارچه های مرزی باشند.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان خاطرنشان کرد: در سفر دیروز معاون اول رئیس جمهور به کردستان قول هایی درباره توسعه مرز باشماق در مریوان داده شد، لذا امیدواریم که این قول ها عملی شوند و در حد وعده باقی نماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha