دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید جعفر موسوی زاده معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی زاده گفت: واسپاری اختیار تدریس دروس فوق‌العاده حسب نیاز منطقه‌ای به مدیریت حوزه علمیه خوزستان، یکی از درخواست های استان از آیت الله اعرافی بود که ایشان موافقت خود را اعلام نمودند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با دستاورد سفر مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به قم و دیدار با آیت‌الله اعرافی، اظهارداشت: این سفر در راستای دیدار با حضرت آیت‌الله اعرافی، مدیر محترم حوزه‌های علمیه کشور و معاونین ایشان در ستاد انجام شد، که بحمدالله با مصوبات بسیار خوبی همراه بود.

وی یکی از مصوبات بسیار خوب این دیدار را واسپاری اختیار تدریس دروس فوق‌العاده حسب نیاز منطقه‌ای به مدیریت حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد و گفت: این درس در حال حاضر به صورت اقتضائی در نظام سفیران هدایت و نظام جدید میسر است؛ اما اشکالی که وجود داشته، در نظام قدیم یا همان نظام جاری حوزه است که نمی‌توان درس جدید را در سامانه نجاح تعریف کرد.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، افزود: پس از طرح این مشکل در جلسه با اعلام آیت‌الله اعرافی، مصوب شد که برای برخی از مواد درسی و متون، یک متن بدیل ناظر به نیاز و اقتضائات استان خوزستان، در برنامه جاری حوزه علمیه استان دیده شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، گفت: هم‌اکنون کتاب درس‌نامه نقد وهابیت را به‌عنوان درس بدیل برای طلاب در نظر گرفته‌ایم که إن‌شاءالله به‌زودی کتاب آن، در سطح مدارس علمیه توزیع می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha